neděle 27. prosince 2015

Snow, where are you?


Ahoj,
je to už přes měsíc, kdy jsme naposledy vydaly nějaký článek. Jsme bez nápadů a bez času. O čem vlastně bude tenhle článek? Já ani nevím, nějaký povídání a lehké polemizování nad tou letošní dosavadní zimou. Protože co si budeme povídat, žádný zázrak to teda není.


Zima nepřišla, ale upřímně? Nebuďme naivní, je to už několikátý rok, co nebyl na vánoce pořádný sníh. A když není sníh, tak se mi i málokdy navodí nějaká ta předvánoční atmosféra. Advent uteče tak rychle, že si všimnu, že jsou vánoce, až když jim řízky a začnu si to uvědomovat až u rozbalování dárků. No jo, ale s tím se prostě budeme už muset smířit, protože budeme rádi, když tuhle zimu vůbec ještě sníh uvidíme. Vážně doufám, že svým dětem nebudeme vyprávět o sněhu jen příběhy. 

 

Každopádně, když pominu tohle absolutně nevánoční počasí, vánoce byly super. A tak to má být. Ale už to není tak jako když jsem byla menší. Letošní vánoce jsem nad tím hodně přemýšlela. Jako když jsem se tolik těšila, že jsem nemohla dospat. Když jsem posílala ten dopis Ježíškovi a doufala, že mi donese to, co si přeji. Když jsem všechny přemlouvala u štědrovečerní večeře, aby jedli rychleji, že už jdeme rozbalovat ty dárky. Jak jsem si ráno po vánocích vždycky přivstala a šla si hrát s věcma, co jsem dostala předešlý večer.

Tak tyhle vánoce, ty už jsou dávno pryč. To byly vánoce zvané Dárkové vánoce. Teď už je to více o rodině a radosti. Všechno má svoje kouzlo, ale nikdy to už nebude jako dřív. Proto si užijte každé vánoce naplno, protože se nebudou už nikdy opakovat. Buďte s rodinou, přáteli a se všemi, koho máte rádi! Užívejte zbytek vánoční nálady a prázdnin!

Mějte se krásně,
Ann 


Hi,
we published last article one month ago. We don't have ideas and we don't have a time. And now, what will be in this article? I don't know, I'll just tell you something about this christmas and my opinions to winter, because this year winter wasn't coming. (I love GoT)

Winter didn't come, but honestly? We shouldn't be naive. Some years it is the same winter. Snow doesn't exist. And without winter? It isn't the real Christmas atmosphere. Advent run away so fast and I noticed, that Christmas is here, when we ate Christmas dinner. We will have to adjust, that Christmas is without snow. Maybe, we will tell to our children story about snow. I hope, that we will not. 

 
Anyway weather was bad, but Christmas was good. But it is'nt like before. I am not child. How I couldn't sleep, because I looked forward for Christmas. How I hoped, that Jesus give me what I wrote in letter. How I played next morning with toys.

This Christmas is gone forever. I call them Gift Christmas. Today my Christmas is about family and happiness. Everything has magic. Enjoy every your Christmas, because they will'not be again. Will be with people you love!

Have a good time,
Ann

4 komentáře:

  1. Taky mi chybí sníh. Vánoce jsme si užila. Je dobře, že ty taky. :) Mám to taky tak s těmi Vánocemi. :)

    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~

    Koukám anglicko-český blog :)
    Moc hezký :)
    Zima bez něhu.. je to děs. Ale prej má začít mrznout a asi i sněžit.
    Bez sněhu to většinou není ta správná Vánoční atmosféra no ...
    Hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také kolikrát ztácím nápady. Chtěla bych sníh. Co je to za Vánoce bez sněhu? Já ještě tento rok nemela na hlave čepici a to je snad rekord:D líbí se mi jak blog píšeš i v angličtině:)
    http://nicobadley.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky. Sneh by sa naozaj zišiel. Práve dnes však v našom meste nasnežilo, síce len trochu (a zajtra sa to určite roztopí) ale aj tak som tancovala od šťastia, ked' som to zbadala. :D

    OdpovědětVymazat